tiistai 14. heinäkuuta 2009

Drunk

Minä olen humalassa. Suhtautukaa tekstiin siten.

Olvin kaljapulloissa on kysymyksiä. Tänään juon yksin. Luen kysymykset ja peitän vastauksen. Arvuuttelen kysymyksiä, jotka vielä vähän aikaa sitten minulle luettiin. Niin yksin taas. Olin niin unohtanut minkälaista on ryypätä yksin.

Ja minun ihastukseni on liian väsynyt, ehkä väsynyt kaikkeen. Hän vastasi puhelimeen mutta ei jaksanut lähteä puistoon. Häntä väsytti. Kaikkia väsyttää. Jokaista, jonka kiinni saan. Ja sosiaalinen verkostoni ei ole liian suuri kuitenkaan. Enkä tiedä kiinnostanko häntä enää. Luulen, että näemme vasta, kun työni alkavat. Hän on työkaverini. Pidän hänestä niin kovasti. Ja kerran hän sanoi jo puhelimessa, että hän "mää tykkään susta ja oon rakastumassa suhun". Ja nyt epäilen niin kovasti. En aio enää soittaa hänelle. Hän saa soittaa minulle, jos haluaa. Ja tämä päätös pysyy. Ja jos hän ei soita näemme me töissä. Voi kuinka vihaankaan ihmissuhteita.

Haluan vain subutexia suoneeni rauhouttuakseni ja löytääkseni täydellisen olon. Subua, niinkuin silloin, kun hän laittoi minulle piikin käsivarteeni.

Tai Rivatril, joka niin kovasti oloa helpottaisi. Pamit ovat lääke kaikkeen. Tenox ja Temesta kelpaisi nekin. Mikä vaan, vaikka niitä vetäisinkin sekakäyttäjän tavoin taikka subua suoneen. On vaikeaa olla yksin tässä betonisessa viidakossa.

PS: Tänä aamuna oksensin ilman syytä ja siis tosiaan ihan ilman syytä (en bulimisesti). On mahdollista, että voisin olla raskaana. Toivon, että en ole.

5 kommenttia:

marmori kirjoitti...

Mollyy.
Ei pään sekaisin laittaminen auta. Jälkeenpäin se vaan sattuu lisää. Kostautuu.
Yritä pärjätä, kyllä sua rakastetaan.

Edna. kirjoitti...

Miten menee? :) <3

-Edna

Tapsa kirjoitti...

Laittaisit vaikka vain kommentin jos et muuta jaksa, plz.

mango kirjoitti...

Hei, mihinkä olet jäänyt? <3 Täällä tekstejäsi kaipaillaan jo kovasti. :)

Wendy kirjoitti...

Hei pieni, ei tarvittais kuin yksi vaivainen elonmerkki. Ei kukaan vaadi sulta kunnon postausta, kunhan vaan kertoisit olevas hengissä.