keskiviikko 3. kesäkuuta 2009

A Man


Kate Moss ja Pete Doherty oli niin ihana pari!

BDI:n eli Beckin masennusasteikon lyhyt versio

Sait 18 masentuneisuus-pistettä
Vastauksesi perusteella näyttää siltä, että saatat potea vaikeaa masennusta. Keskustele asiasta lääkärin kanssa.

Sait 1 ahdistuneisuus-pistettä

Vastauksesi perusteella näyttää
siltä, että saatat potea lievää ahdistuneisuutta. Keskustele asiasta lääkärin kanssa.

Sait 0 aktiivisuus-pistettä
Vastauksesi
perusteella näyttää siltä, että aktiivisuutesi ja itseluottamuksesi ei ole paras mahdollinen, mikä saattaa vaikeuttaa kykyäsi selviytyä eteen tulevista ongelmista ja paineista esim. työ- ja perhe-elämässä tai taloudellisissa ja asuntoasioissa. Keskustele asiasta lääkärin kanssa.

Joo, olen yllättynyt. Ja mulla menee vieläpä paremmin, kuin vielä hetkonen sitten, kun olin valmis laskuhumalassa tappamaan itseni. Okei, kyllähän juomisen kanssa on lähtenyt homma lapasesta mutta ainakin olen lopettanut paastoyritykset. Olen syönyt aikalailla välittämättä. Olen syönyt leipää ja juustoa ja jogurttia suurkulutuksella mutta en kuitenkaan överisti. En ole mässäillyt. Kalorit varmasti ovat juomisen takia katossa mutta jotenkin tällä hetkellä peilistä näen muutakin, kuin suuren vatsan. Itse asiassa ei se edes niiiiin suuri ole. Painosta ei mitään tietoa ja hyvä niin.

Mutta näin. Minulla on tosiaan miesviritelmä käynnissä. Mutta pelottaa niin helvetisti! Hän pitää minua kauniina ja kaikkea kivaa. Hänen vierestään on ihana herätä. Pääasiassa hänen luonaan olenkin nukkunut viimeaikoina. Kämpillä nukuin edellisenä tiistaina ja sunnuntaina. Mutta matkassa on isoja mutkia. Kuinka uskallan päästää hänet lähelleni. Pelottaa koko ajan, että nyt kun olen niin ihastunut niin hänen kiinnostuksensa lopahtaa ja satutan vain itseni. Ja lisäksi hänellä on alkoholiongelma. Ja siis sitä luokkaa, että toissakesänä hänellä oli lähes kolmen kuukauden loman ajan 3 selvää päivää. Hän tietää kaikki huumausaineena käytettävät asiat jne. Lopettanut pirin käytön myös jonkun aikaa sitten. Ja sitten jos miettii minua, joka olen aika alkoholivammainen myös ja valmis kokeilemaan kaikkea niin terve vaan. Ei nyt tarkoitus ole alkaa piriä vetämään mutta hänen seuransa suorastaan huutaa juomaan. Ehkä se kahdeksan päivän juomaputkeni kertookin sen. Viimeksi taisi olla päivä kokonaan ilman alkoholia 19. toukokuuta. Nyt on 3. kesäkuuta.

Mutta kun on hän niin ihana<3>

3 kommenttia:

marmori kirjoitti...

//Elämä on helppoo silloin kun on joku, josta pitää kii. Ei tarvitse mennä nukkumaan itkeäkseen itsensä unelmiin.//

Joku välittää susta, pidä siitä kiinni ja oo oma ihana itsesi.

*hali*

Anonyymi kirjoitti...

Onko sulla jotain harrastusta mistä tulisit paremmalle mielelle edes vähäksi aikaa? kuten maalaus, lenkkeily etc... Toivon, että löydät ilonaiheita elämääsi :)

Vaikutat ihanalta tytöltä, toivottavasti jaksat etkä luovuta <3

Amabel kirjoitti...

IHANA YLLÄTYS! Löysin blogisi "uudelleen".

Kuuntele tunteitasi tämän miehen suhteen. Joskus tarvitsee vain heittäytyä ja antaa tunteiden viedä. Olla pelkäämättä kaikkea mahdollista tulevaa.