maanantai 22. kesäkuuta 2009

Happy Day!

Raporttia elämästä tästä. Lompakko ja passi ovat poliisiasemalla (=päissään hukattua), ei ole kuvallisia henkkareita niin tänään ei baariin eksytä, pankissa pitäisi käydä, sossussa pitäisi käydä, kämpällä pitäisi siivota (=vaikka pääasiassa loisin miehin luona) ja menkat alkoivat.

Mutta arvatkaa vaan, kuinka hyvä päivä minulla on! Lähdössä biitsille, vaikkakaan ei bikineissä, juomassa ehkä kuusi jumalaista karpalolonkkua, toivottavasti pää pilvessä ja hyvällä mielin! Hymyilen kilpaa auringon kanssa. Onhan sitä masentanutkin aika ankarasti välillä, ei muutokset mielialassa tapahdu hetkessä. Sitä on miettinyt vakavissaan päiviensä päättämistäkin useaan otteeseen. Mutta nyt olen onnellinen ja aion ottaa tästä tunteesta kaiken irti. Tämä on ollut kaunein päivä elämässäni pitkään aikaan, vaikka päässä onkin hirmuisen kipeä kuhmu, kun kaatuilin ansiokkaasti absinttipäissäni. En jaksa välittää, se oli hyvä ilta.

Juhannusaatto meni sekavasti, juhannuspäivä sekavammin. Filmi poikki ja passi tosiaan karkuteillä. Samoin verkkopankin numerotunnukset. Pyörä vinkuu enemmän, kuin koskaan. Ja minä hymyilen. Tänään rakastan elämää.

Edelleenkään en ole käyttänyt puntaria. Olen syönyt aika paljonkin mutta pilvestä ja krapulasta huolimatta ei ole ollut suurempia mässyjä. Kai minä nyt syön aika normaalisti. Vaikkakin aika epäterveellisesti. Mutta jos mies pitää minusta näin niin kai minäkin itseäni kestän.

Ja voi että minä pidän hänestä ja kyllä hänkin pitää minusta! Ei virallisesti seurustella mutta mitäpä väliä. Minä niin mielelläni leikin hänen pitkillä hiuksillaan vaan en uskalla puhua hänelle tunteistani. Olen niin kamalan varovainen ihmissuhteissa.

Työpäivä oli täydellinen sekin. Linolevyä pääsi raastamaan ja se on sellaista hommaa, mistä aina jaksan innostua. Ilma on kauniimpi, kuin koko kesänä. Minulla on mies ja muuta sisältöä elämässäni, kuin pelkkä laihdutus. Ja piru vie, että olen tänään onnellinen!

Pitää elää hetki kerrallaan, koska elämä on ainutkertaista ja minä hetkenä tahansa kaikki voidaan ottaa pois.

Ei kommentteja: