torstai 9. huhtikuuta 2009

Hän liikkuu

Kuka liikkuu? Se taidan olla minä. Nyt on torstai (tai periaatteessa jo perjantain puolella kello liikkuu) ja sykemittari on paras ystäväni! Tämä uusi on aivan mahtava. Kertoo koko viikon saldon liikunnoista.

Counts : 7 (=kertaa laitettu sykemmittari päälle)
Time : 10h 49 min
Kcal : 3394

C'mon, tässä on vielä kaksi päivää liikuttavana! Ja molempina päivinä tulisi olla 900 kcal poltettavaa liikunnalla. Sitten tulos olisi 5194 kcal. Ok, alkuperäinen suunnitelma ei ollut näin tiukka mutta repsahdin keskiviikkona ja haluan ihan kuollakseni laskennallisesti laihtua 1kg. Lauantaina on vielä juomingitkin, joten pitää näyttää mahdollisimman laihalta.

Keskiviikkona tosiaan kävin Filmtownissa, joka on uusi tuttavuuteni. Löysin sen viimelauantaina ja karkit ovat paljon ihanampia, kuin makuunin tutuiksi tulleet mässyt. Ja keskiviikkona ruokailujen tauot venähtivät kiireen takia niin pitkiksi (aamupalasta välipalaankin reippaasti yli 5 tuntia), että illalla olin repiä hiukseni päästä makeanhimoni kanssa. Kävi vielä niin, että unohdin kokonaan aloittaneeni herkkulakon. Enkä oikeastaan tiedä nyt, että jatkaisiko lakkoa vaiko ei.

Painon kannalta ollaan sinänsä hyvällä mallilla liikenteessä, että turvotusluku seuraavana aamuna oli 51,6 kg. Ja hei, vähän aikaa sitten se oli turvotukseton luku. Eli ehkä tässä edistytään. Mutta joo, tämä oli vähän tällainen hehkutuspostaus, kun saan sairaita kiksejä liikuntani määrästä. Ja kyllä, tiedän, että liikun liikaa. Mutta en osaa hiljentääkkään tätä ilakointia pääni sisällä, kun tajuan torstaihin mennessä liikkuneeni noin. Mutta joo, seuraavanlaisesti liikuntani ovat muodostuneet.

Ma : 95 min. & 30 min. kävelyt
Ti : 45 min. spinning & BodyStep (+40 min. venyttely)
Ke : BodyPump & 70 min. hölkkälenkki (jossa meni muuten 510 kcal)
To : 90 min. hölkkälenkki & 1 ½ h sulkapallo (+30 min. venyttely)
PLUS : palauttavaa rullaamista kuntopyörällä pariin otteeseen

Venytellessä en tosiaankaan pidä sykemittaria, joten se ei kuulu tuohon liikuttuun kymmeneen tuntiin. Ja ei venyttely ole minulle muutenkaan liikuntaa. Näin. Huomenna otan vähän iisimmin. Teen vain kävelylenkin, käyn pumpissa ja pelaamassa tunnin sulkapalloa. Easy? Hell yeah!

Ja edelleen olen hulluna Naomi Wattsiin, tuo on yksi parhaista hänestä löytämistäni kuvista.

6 kommenttia:

Stella kirjoitti...

Hui sinua :o tässähän tuntee itsensä ihan vätykseksi! Noilla määrillä varmasti laihdut reippaasti.

living kirjoitti...

Oivoi mä oon ihan varma, että sulla ei oo mitään tarvetta laihduttaa. Miksi sä edes laihdutat? Joo mä tein comebackin eilen taas :D

Anonyymi kirjoitti...

Liikuntamäärä on ihan loistava, ei siinä mitään - suhteutettuna syömisiisi se vain on liian paljon. Joo tiedän, mut ärsyttää aina jos joku sanoo turhaan liikkuvansa liikaa :D

living kirjoitti...

Oivoi sä et kyllä voi olla yhtään liian iso ! Jos sä liikut noin älyttömästi niin sussa on varmaan kaikki lihasta ja kun syöt proteiiniakin miljoona grammaa päivässä niin ihan varmasti timmi tytteli oot. Harmi vaan, ettet itse huomaa sitä :( Mutta joo niinhän se varmaan kaikilla syömisvammailijoilla on, että pakenee vaan todellisuutta tähän. Sama juttu mullakin, jos vähän vituttaa niin ei muuta kun ruuat naamaan ni pääsee sitä oikeeta vitutuksen syytä piiloon.

Joo täälläkin korvessa ollut ihan mahtava ilma ja on vieläkin ihana auringonpaiste. Nyt porukka yrittää kehittää jotain, että mentäisiin joko leffaan tai sitten laavulle paistamaan makkaraa ja juomaan. Leffaan lähtisin mielellää mut sitte ei oo kyytejä sinne leffaa ku kaikki ketä ajaa ni on juonu(ja sinne ei niin vaan kävellä :D) ja sitten se laavu mietityttää sen takia, kun ei oo mitään mitä laittaisin sinne päälle. Mulla on tasan kahdet bilevaatteet ja sitten siihen sopiva takki ja sitten on mun perus kouluasuste; löllöhousut ja huppari (joo oon muodikas) ja sitten sellanen aivan liian pieneksi jäänyt takki. Ja sitten lenkkitakki joka on ihan liian ruma. Joo mitähän mä taas selitän, varmaan tosi kiinnostavaa..

Niin oot kyllä oikeesta tosta mun anoreksia ajasta. Ihana kuulla, että joku muuten edes miettii mun ongelmia edes kuntosalin suihkussa ! :D Mutta niin eikä se mun aika sillon kovin normaaliakaan laihdutusta ollut, kun päässä vaan ruoka, kalorit, laihdutus, paino ja ne perus jutut. Mutta kamalan vaikeaa vaan uskoa, että pulskasta tytöstä voi tulla "anorektikko" ja sitten taas BED:ikkö (ihana sana ja ihanat nää mun joka välii tunkemat sulut). Mutta huhhuh kun nyt saisi edes sen 10 kg painoa pois niin johan elämä helpottuisi valtavasti. Täytyy vaan tsempata tosin ei taas hyvältä näytä kun taas mässännyt tänään ihan liikaa ja porukka pyytää just sinne juomaan ja yääääh. Joo nyt mä lopetan tän mun romaanin kyllä. Toivotaan, että sulla tulee hauska ilta !

Ainur kirjoitti...

Helvetti, saispa sitä itekin liikkua noin...
Olen kade!

Maapähkinä kirjoitti...

Vielä mukana kilpailussa :)?